Tvrdjave na kalemegdanu, pecina, zemljotres... Sanovnik forum

E na ovu poruku bubastra mi nije odgovorila na zalost zato sto je vec vise od mesec dana nema na forumu tako da neznam znacenje ovog sna koji je jako cudan a i bice svima vam ajako zanimljiv !!!

Moje pismo za Bubastru :

E izvini sto te pono smaram ali nocas sam sanjao jedan neverovatan san koji nemogu da ti opisem !!! Kada sam se probudio bio sam sav uplakan neznam ni sam zasto ali prepricacuti san a mislim da otprilike znam sta znaci ali mislim da bi te san ipak zanimao zato sto je jako zanimljiv !!! E sad san ide ovako : Na pocetku sna kao da sam sanjao neki uvod u moj san !!! Neka kraljevksa dinastija kao poseduje neke kule i male tvrdjavice na kalemegdanu (koje normalno u stvarnosti nepostoje) koje bi trebalo da se vrate u njihovo vlasnistvo za 1 do 2 dana !!! Odjednom moj otac se dogovara sa mojom majkom da odemo svi zajedno do tih malih tvrdjavica zato sto kad ta dinastija preuzme te tvrdjave vise nikad necemo imati prilike da ih vidimo u zivotu a lepo bi bilo da vidimo jos jednom kako one izgledaju uzivo !!! Naravno ja sam odmah pristao na to i moj otac je rekao da svi odemo u kola (koja u stvarnom zivotu nemamo) i da ce nas on odvesti do tih kula !!! U kolima samo bili ja majka, otac i moj brat !!! E sada vrlo dobro se secam da sam u snu ocekivao da u tim tvrdjavama bude jako puno stvari da cu videti nesto prelepo (neke stare predmete i ostale stvari iz srednjeg veka) !!! Onda kada smo dosli pred kalemegdansku tvrdjavu secam se da sam bio u kolima i da su nam kola bila crvena (neka stara losija kola), i da je napolju kao i u predhodnom snu neki sumrak (samo sto je u ovom snu bilo lapi na ulici i sve su bile upaljene). Usli smo u kalemegdan sa kolima i otac je rekao da cemo ici kolima u te tri tvrdjave (koje na kelemegdanu nepostoje inace ali ovako one su bile kao 3 tvrdjave u tvrdjavi (kalemegdanu)) - bio sam uzbudjen jer sam ocekivao da vidim ko zna sta !!! Kada smo usli kolima u prvu tvrdjavu totalno sam se razocarao !!! Onaokolo nije bilo nigde zive duse sve unutra je bilo totalno prazno jedino su se videla jako zelena trava i zidovi (na kojima je bio napisan po koji grafit) a ostalog nije ni bilo !!! Ista stvar je bila u ostale 2 tvrdjave !!! Inace ove tvrdjave smo obisli kolima i nismo uopste izlazili iz kola !!! Sve je bilo totalno pusto u njima i nije bilo nijednog coveka tamo ali meni je opet bilo zao zato sto cu ih poslednji put videti (jer ce ih ona dinastija preuzeti i od tada ce one biti zatvorene za jevnost) !!! E SAD ONAJ GLAVNI DRUGI DEO SNA : Izasli smo iz tvrdjava (samo iz one 3 tvrdjave smo izasli inace smo jos ostali na kalemegdanu) a u isto vreme smo izasli svi iz kola !!! Kada smo izasli iz kola videli smo jedan put koji je vodio negde gde ja nisam znao !!! Otac mi je rekao da idem do cudotvornog izvora Svete Petke !!! Znam da su otac,majka i brat isli ispred mene dok sam ja bio mnogo iza njih !!! Na tom putu nije bilo nikog sem nas cetvoro samo sto sam ja zaostajao za njima !!! Taj put je bio jako mali ali je imao osvetljenje zato sto su stajle lampe na putu i atmosfera je bila divna ali ipak su falili ljudi (inace sada je pao totalni mrak tako da su ove svetiljke jako lepo zgledale) !!! Sledee cega se secam jesta da smo dosli do kraja puta i da je na tom putu bila jedna rupa velicine otprilike 2-3 metara i u sirini i u duzini oblika nekog pravugaonika !!! Posto sam ja dosao posle njih troje cuo sam kako otac prica o tom izvoru samo ja taj izvor nisam nigde video samo sam video tu rupu !!! Moja mama je rekla caletu da nebude lud (ja idalje nisam ukapirao zasto) !!! Ja sam najzad resio da pogledam dole u rupu KADA SAM POGLEDAO ZAPREPASCENJE !!! Dole kao da je bila ogromna divna (prelepa pecina) na cijem dnu je bio divan izvor (izvor je bio u obliku malog jezera) a posto je to bila pecina voda nije samo izlazila iz zemlje nego je bio jedan predivan vodopad koji je padao u pravo na izvor (ako si gledala reklamu za onu vodu kada onaj lik vuce ceo onaj vodopad u grad - e na takv vodopad je podsecao samo sto je tu bilo malo manje biljaka ali nema veze jako je licio na njega) !!! Bio sam odusevljen kao da me je neznam sta snaslo - lepsi osecaj nisam imao u zivotu !!! Odjednom pogledao sam u oca i on je odjednom poceo da se skida i skinuo se a na njemu je bio samo kupaci sorc i on je odjednom skocio u rupu (tak tada sam ukapirao da moj cale hoce da se kupa u tom izvoru sto mi je bilo jako simpaticno i smesno) !!! Kao da sam mislio u sebi ovaj izvor i pecina su divno zato sto je ovo sveta voda !!! U toj pecini kao da dotada niko nikad nije bio bilo je jednostavno predivno kao iz onih filmova na pustim ostrvima kada ostane par njih a njima je super kupaju se niko im nesmeta u zivotu atmosfera je divna (dakle ui toj pecini nije bilo uopste ljudi samo se cuo vodopad voda kako zubori) !!! Inace vodopad i izvor su bili sa leve strane a sa desne strane je bila jedna velika nizbrdica (neznam kako da ti opisem ovo ako si nekda videla klisure i na dnu klisure reku e na to podseca pogled iz rupe samo zamisli da je to onako kako sam ti opisao sa svih strana strmo i zatvoreno kao u pecini samo sa leve strane dovan vodopad i izvor na dnu) !!! Dakle moj otac je skocio u rupu i krenuo sa leve strane niz onu strmu nizbrdicu - okrenuo sam se ka majci nasmejao sam se kada sam ponovo pogledao video sam da je mi je cale pao i ponovo uistao smejao se i vikao dok je polako silazio dole ka izvoru (kada se smeajao bas se cuo eho u pecini kada je pricao isto tako sve je bilo kao u pravoj divnoj pecini) !!! On je sisao dole a mi smo ga gledali sa vrha !!! Skocio je u vodo poceo je da se kupa rekao je da mu je dole super znam da sam tada bio jako srecan !!! Odjednom on se okrenuo i kao da se udavio (ja sam znao da je to jedan od njegovih fazona ali moja keva naravno odma u vrisak i da trcimo dole) !!! Svi smo potrcali ka dole iako je bilo strmo znam da smo poprilicno lako sisli do izvora u pecini o tamo sam video caleta koji lezi obrnuto u vodi i naravno posto se zezao odmah je ustao iz izvora i poceo je da se smeje kevi zato sto je odmah skocila dole u rupu za njim !!! Ali i dole me je cekalo iznenadjenje taj izvor niej bila bistra voda vec je to bilo BLATO !!! Cale je rekao da je to lekvito blato i da opusteno moze da se kupas u njemu zato sto je to izvor svete petke (to je stalno naglasavao neznam zasto) !!! E sad ja sam malo razgledao pecinu dok se moj cale kupao i dok su ovi pricali sa njim !!! Pecina je bila divna totalno pusta kao da sam usao u raj sve je bilo predivno sta god da kazem odzvanjao je prijatan eho, onaj vodopad koji je padao pravo u taj izvor-blato je imao prelep zvuk !!! Inace voda sa tog vodopada je bila totalno bistra i sluzila je kao tus posle kupanja u blatu da se covek potpuno ocisti !!! Odjednom sam rekao da moramo da idemo da je vec kasno i da moramo da krenemo !!! Moj cale je rekao da nece da ide ali odjednom se desilo nesto neocekivano !!! Cela pecina je pocela da se trese i sa onog vodopada poceli su da opadaju kamencici kao neki mali zemljotres !!! Odjednom je cale rekao da idemo i da ga sacekamo samo da se istusira u onom vodopadu - istusirao se nabrzinu uzeli smo stvari i potrcali gore ka vrhu rupe i ponovo smo izasli iz one rupe u obliku pravugaonika !!! Meni je bilo jako zao sto sam izasao zato sto nikad lepsi osecaj nisam imao u zivotu dok sam bio dole !!! E Sad na samom kraju sna sam se totalno razocarao !!! Kada smo izasli iz one rupe krenuli smo opet jednim puticem ni dve-tri sekunde i odejdnom ispred nas su se stvorio dom zdravlja i oko nas je opet bilo mnogo ljudi samo su ovi svi sedeli sa strane !!! Dok smo mi izlazili iz doma zdravlja imao sam osecaj kao da izlazim iz bazena (zato sto se moj cale brisao od vode meni je bila mokra kosa neznam ni sam kako ali uglavnom kao da se vracamo sa bazena) !!! Kada smo izasli na vrata doma zdravlja napolej bio je lep i sunacan dan i odjednom iz dzepa moj otac izvadi 800 dinara i kaze nam da se zaposlio u nekoj firmi u kojoj ga placaju da ide na razna mesta i da tamo radi sta mu oni kazu i da je ovaj novac dobio zato sto se kupao u svetom izvoru !!!! JA SAM TADA POLUDEO I POCEO SAM DA SE SVADJAM SA NJIM nesto na foru : "kako te nije sramota u svetom izvoru zbog para zar nisi osetio tu otmosferu".... !!!! Tu je kraj sna a ja sam se probudio sav uplakan kao da je san trajao celu noc i kao da sam tu celu noc ja plakao (jastuk mi je bio natopljen suzama ceo) !!! Stvarno ovaj san je ostavio na mene neki i pozitivni i negativni utisak !!! Neznam kako da ti opisem ali ovakve snove retko sanjam pa neznam u potpunosti da ih protumacim !!! Aj pomozi mi ti (mislim da ona pecina predstavlja mene ili moju dusu ali nisam siguran sta znace svi oni znaci u pecini i zasto sam plakao ?) !!! AJ POZDRAV I IZVINI NA SMARANJU JOS JEDNOM !!!

Zakljucak :[b]

Ocigledno je da ovaj san predstavlja moju untutrasnjost ali jednostavno ima previse detalja da bi protumacio ovaj moj san !!! San je stvarno bio caroban jedini lepsi san mi je bio onaj kada sam imao osecaj kao da lebdim (taj san mi je bubastra extra protumacila) !!! Toliko od mene gledacu da se i ja malo cesce ovde ukljuciujem u raspravu pa da ovaj deo foruma bude svima malo zanimljiviji !!! Poz od mene .....

Inspector

Prijatelj foruma

Grcevito cuvas neke stvari iz proslosti sa one tri kule

bas sam procitala san i ako te zanima ja bih dala moje vidjenje. tacno i sam znas da ti je u snu dusa opisana, grcevito cuvas neke stvari iz proslosti sa one tri kule, ali sad si odrastao vremena su teska.

muci nas besparica, volis svoje roditelje, vidim nekako ti je otac i kao zastita, i kao da imas neke nerasciscene stvari sa njim.

ali kako i da je lampe svetlo ukazuju da si optimist, ipak verujes u bolje sutra, otac ce ti se izvuci iz dugova koje je stvorio, iako nije pazio od koga pozajmljuje, a ti neguj to malo dete koje ti u podvest pomaze da poteskoce savladas sa bajkovite strane.

sveta petka je kucni zastitnik i veruj u njenu zastitu