Bubastra sampion - zadnji san koji mi je protumacila na PP Sanovnik forum

Evo meni se posrecilo pa mi je bubastra protumacila jedan san od pre nekih mesec dana na PP i rekla mi da okacim ovo kao primer (ja sam zaboravio ali evo konacno da vidite kako tumaci neko ko zna o snovima dosta) !!! Neka vam ovaj san posluzi kao primer za tumacenje ostalih snova !!!

Evo mog sna :

Dugo te nema da nam tumacis snove i ja sam stvarno tuzan jer svake veceri sanjam neke nevidjene snove a nemam kome da ispricam a da se razume u snove osim tebe !!! Skoro nisam sanjao neki kosmar ali sta sam nocas sanjao ono je strasno i nemogu da rastumacim san nikako : Kao idem ja nekim autobusom - znam samo da je u autobusu bilo par ljudi i da je bio neki polu mrak i sve je bilo nekako jezivo !!! Isli smo nekim autoputem gde nije bilo nijednog automobila niti drugog vozila sem tog naseg autobusa a oko puta nisu bile nikakve kuce niti bilo sta drugo (sve pusto a napolju je bio sumrak) !!! Taman sam se malo opustio i zagledao kroz prozor kad odjednom autobus je stao i vozac koga nisam vido rekao je svima da izadju napolje !!! Ja izlazim iz autobusa zajedno sa jos par ljudi koje uopste nepoznajem i krecem dalje autoputm pesice !!! Samo sam cuo par reci iza mene "pu pa zar moramo da idemo peske znas kolko jos ima" !!! Okrenuo sam se iza sebe video sam samo auto put i oko njega totalna pustara (idalje je bio sumrak), i par ljudi koji su izasli iz tog autobusa i poceli da idu peske !!! E sad ja se odjednom okrenem i na moje ogormono jos gore iznenadjenje ispred nas se tvorila najveca i najjezivija planina koju uzivotu nebi voleo da vidim !!! Planina je bila ogoromna, skroz strma i totalno sive boje - kada sam pogledao gore nije se videlo gde joj je kraj - samo sa leve i desne strane planinine se videlo koliko toliko gde joj je kraj !!! Odjednom je poceo da duva neki hladan jak vetar i svi oni ljudi koji su izasli iz autobusa su se stvorili tu pored mene i pogledali gore i cudli su se kolika je ogromna planina !!! Samu sliku palnine nmogu da opisem zato sto je bila ocajno jeziva !!! Idjednom sam ponovo pogledao gore i ugledao sam dve drvene male kucice koje su stajale skroz gore pri vrhu (tamo gore je duvao jos gori vetar) - kucice su stajale jedna naspram druge !!! Odjednom sam povikao "imali koga gore" ? Odjednom iz obe kuce su izletela dva coveka obuceni u bunde kao oni rusi u sibiru i poceli su nesto da se svadjaju (ta svadja nije bila direktna vec je bilo neko dovikivanje posto su kucice bile jedna naspram druge i nije bilo sanse da jedan covek dodje do drugog coveka pa su se svajdali tako sto su vikali) !!! Te dve kucice kao da su bile povezane sa nekim kanapom ali nisam bas siguran - uglavnom covek iz kocice koja je stajala sa desne strane je usao u kucu dok je onaj covek iz desne kuce mene primetio !!! U ruci je drzao neku lopatu i rekao mi je nesto kao "bezi odatle nema sanse da predjes planinu ovim putem" !!! Odjednom ja sam pogledao sa desne strane gde se video kraj planini i ovi ljudi koji su izasli iz autobusa i koji su sad bili pored mene rekli su mi da je najbolje da idemo na desnu stranu da bi presli planinu !!! Znam da su se i nesto raspravljali ali su se svi uglanom slozili !!! E sad jos jedna jezivija scena !!! Okrenuo sam se ponovo da pogledam gore tamo su samo bile one dve kucice idalje i poceo je da duva jos jaci vetar okrenuo sam se ka ljudim - kad odjednom pored mene se nasao COVEK BEZ LEVE RUKE koji gleda isto gore na vrh panine i cudi se koliko je visoko !!! Neznam zasto mi to niej bilo cudno ali dobro !!! Krenuli smo dalje ali na moje jos gore zaprepascenje umesto desno krenuli smo levo (((( !!! Odjednom par trenutaka posle toga par ljudi je reklo da mozemo krenuti ispod planine i da je tako brze i ali i opasnije !!! Odjednom svi su spustili pogled kad ono ispod planine stvarno neka precica ali tek tu sam se frapirao kada sam video sta treba da prodjem !!! Tu dole nije bilo nikakavog puta to je izgledalo kao pecina u planini !!! Pecina je bila bez puta (znaci provalija) i na vrhu pecine su se nalazile sipke na kojima sam trebao da idem da bi dosao sa druge strane planine !!! To je bilo veoma tesko drzati se na rukama i tako preci par kilometara !!! Odjednom svi ljudi su krenuli i kada je dosao red na mene JA SAM SE PROBUDIO !!! Aj bubastra vidi molimte sta ovo znaci !!!

Njen odgovor :

do jaja ti je san mogao bi da ga postiras,ako vec nisi. Nazalost,nemam vise vremena da se bavim ovim forumom. Kao idem ja nekim autobusom - znam samo da je u autobusu bilo par ljudi i da je bio neki polu mrak i sve je bilo nekako jezivo !!! Isli smo nekim autoputem gde nije bilo nijednog automobila niti drugog vozila sem tog naseg autobusa a oko puta nisu bile nikakve kuce niti bilo sta drugo (sve pusto a napolju je bio sumrak) !!! Taman sam se malo opustio i zagledao kroz prozor kad odjednom autobus je stao i vozac koga nisam vido rekao je svima da izadju napolje !!! Ja izlazim iz autobusa zajedno sa jos par ljudi koje uopste nepoznajem i krecem dalje autoputm pesice !!! Samo sam cuo par reci iza mene "pu pa zar moramo da idemo peske znas kolko jos ima" !!! Okrenuo sam se iza sebe video sam samo auto put i oko njega totalna pustara (idalje je bio sumrak), i par ljudi koji su izasli iz tog autobusa i poceli da idu peske !!! Putovanje pretstavlja,napredovanje u zivotu u odredjenom pravcu. Moze biti negativno ili pozitivno. POlumrak oznacava da ti nisi sasvim svestan sta si se desava. Svi ljudi oko tebe su delovi tebe. To sto vas vozac vozi oznacava da si dozvolio da ti se zivot odvija bez tvoje kontrole(inace bi ti vozio autobus),a to sto vas je isterao vozac oznacava da je vreme da preuzmes kontrolu. To sto idete peske znaci da ti jos nisi stekao kontrolu nad svojim zivotom,ili desavanjima u tvom zivotu. E sad ja se odjednom okrenem i na moje ogormono jos gore iznenadjenje ispred nas se tvorila najveca i najjezivija planina koju uzivotu nebi voleo da vidim !!! Planina je bila ogoromna, skroz strma i totalno sive boje - kada sam pogledao gore nije se videlo gde joj je kraj - samo sa leve i desne strane planinine se videlo koliko toliko gde joj je kraj !!! Odjednom je poceo da duva neki hladan jak vetar i svi oni ljudi koji su izasli iz autobusa su se stvorili tu pored mene i pogledali gore i cudli su se kolika je ogromna planina !!! Samu sliku palnine nmogu da opisem zato sto je bila ocajno jeziva !!! Planina ispred tebe je ogroman teret ili problem koji je na tvom putu a koji moras da savladas. Posto si tu planinu doziveo tako jezivo,verovatno i tvoj problem dozivljavas na isti nacin. Idjednom sam ponovo pogledao gore i ugledao sam dve drvene male kucice koje su stajale skroz gore pri vrhu (tamo gore je duvao jos gori vetar) - kucice su stajale jedna naspram druge !!! Odjednom sam povikao "imali koga gore" ? Odjednom iz obe kuce su izletela dva coveka obuceni u bunde kao oni rusi u sibiru i poceli su nesto da se svadjaju (ta svadja nije bila direktna vec je bilo neko dovikivanje posto su kucice bile jedna naspram druge i nije bilo sanse da jedan covek dodje do drugog coveka pa su se svajdali tako sto su vikali) !!! Dve kucice,leva i desna su aspekti tebe samog. Levo simbolizuje emocije,intuiciju,a desno racionalno i materijalno,logiku. Ta dva dela tebe nisu u balansu inace se ta dva coveka ne bi svadjala. Ti ne znas da li da verujes intuijciji ili logici. Te dve kucice kao da su bile povezane sa nekim kanapom ali nisam bas siguran - uglavnom covek iz kocice koja je stajala sa desne strane je usao u kucu dok je onaj covek iz desne kuce mene primetio !!! U ruci je drzao neku lopatu i rekao mi je nesto kao "bezi odatle nema sanse da predjes planinu ovim putem" !!! Odjednom ja sam pogledao sa desne strane gde se video kraj planini i ovi ljudi koji su izasli iz autobusa i koji su sad bili pored mene rekli su mi da je najbolje da idemo na desnu stranu da bi presli planinu !!! Dva puta si spomenuo desnu kucu,pa ne znam koja je desna a koja leva. Pretpostavljam da je ova druga desna. Tvoja logika ti govori da nema sanse da resis problem. Takodje,tvoja logika te tera da verujes da postoji nacin da zaobidjes problem. Zato ides desno,to je dodatna simbolika racionalnog. Znam da su se i nesto raspravljali ali su se svi uglanom slozili !!! E sad jos jedna jezivija scena !!! Okrenuo sam se ponovo da pogledam gore tamo su samo bile one dve kucice idalje i poceo je da duva jos jaci vetar okrenuo sam se ka ljudim - kad odjednom pored mene se nasao COVEK BEZ LEVE RUKE koji gleda isto gore na vrh panine i cudi se koliko je visoko !!! Neznam zasto mi to niej bilo cudno ali dobro !!! Krenuli smo dalje ali na moje jos gore zaprepascenje umesto desno krenuli smo levo (((( !!! Covek bez leve ruke simbolizuje tebe koji si izgubio kontakt sa svojom intuicijom. Zbog toga vi krecete desno,jer ti razmisljas logickim delom tebe. Medjutim,u zadnjem momentu ti menjas pravac. Ne znam zasto. Moze biti da si prosto veoma neodlucan kojim putem da krenes. Odjednom par trenutaka posle toga par ljudi je reklo da mozemo krenuti ispod planine i da je tako brze i ali i opasnije !!! Ovo objasnjava. Umesto da krenes levim putem,koji je put emocija i intuicije,ti to izbegavas(ne zaboravi da su ljudi u snu delovi tebe)jer si svestan da je taj put dug ali i temeljan izahteva mnogo rada i napora na sebi,ili barem to tebi tako deluje. Put ispod moze znaciti dve stvari-ili ce te tvoje ibegavanje resavanja emotivnog(levog) dela dovesti u jos vecu komplikaciju gde ces morati da zadjes u "mracne" delove sebe,i u jos vece njevolje,ili ce te to zapravo dovesti u situaciju da iskopas dublje razloge tvojih problema. Dakle,moze imati i pozitivan i negativan predznak,ali u oba slucaja-pred tobom je dug put. Odjednom svi su spustili pogled kad ono ispod planine stvarno neka precica ali tek tu sam se frapirao kada sam video sta treba da prodjem !!! Tu dole nije bilo nikakavog puta to je izgledalo kao pecina u planini !!! Pecina je bila bez puta (znaci provalija) i na vrhu pecine su se nalazile sipke na kojima sam trebao da idem da bi dosao sa druge strane planine !!! To je bilo veoma tesko drzati se na rukama i tako preci par kilometara !!! Odjednom svi ljudi su krenuli i kada je dosao red na mene JA SAM SE PROBUDIO !!! Kako god,pred tobom je razresavanje problema. Ovom recenicom sam mogla sve da ti objasnim,ali sam ti radije objasnila svu simboliku. Javi da li sam pogodila i koliko sam pogodila. Takodje,radi moje informacije,volela bih da znam sta ti se tacno desava u zivotu da bih mogla da korigujem svoja tumacenja.

Zakljucak :

Sve sto je napisala ovde 100% je tacno stvarno je predamnom bila gomila problema da se resava i stvarno nisam znao kako da ih resim !!! I sad ih imam ali mislim da je ona precica ipak neki spas za mene :) !!! Imam jos jedan san koji cu dati vama da mi ga protumacite a koji je totalno neverovatan !!! Do tada pozdrav !!!